De ce să iei în considerare serios utilizarea unui grup de Facebook?
Promovarea pe Social Media
Probabil că ai observat în ultimul timp cum Facebook a făcut ușor-ușor loc afacerilor. Sunt zile în care news feed-ul tău e chiar mai populat de postări ale paginilor pe care le urmărești, decât ale prietenilor tăi. Acest lucru se datorează eficienței promovării pe canalele de Social Media și a algoritmilor care se modifică pe zi ce trece.
Desigur, există zeci de platforme pe care le poți folosi pentru a te promova și pentru a crea o relație apropiată cu clienții, dar Facebook le are pe toate. Aici poți posta texte scurte și articole, te poți folosi de imagini și video-uri pentru a atrage atenția, poți crea evenimente special pentru cei care te urmăresc pentru a-ți crește vizibilitatea și poți răspunde la comentariile lăsate de cei care te urmăresc chiar de sub numele afacerii. Mai mult, Facebook e un loc care te ajută să îți familiarizezi clienții actuali, dar și viitorii clienți, cu imaginea brand-ului tău, folosindu-te de culori, imagini și elemente grafice.
Promovarea pe Social Media este extrem de importantă în vremurile actuale. Oamenii cer în cele mai multe cazuri opinii online de la cei care deja au beneficiat de serviciile sau produsele tale. Aceștia te urmăresc și pe baza comunicării și felului în care te afișezi decid dacă vor să achiziționeze ceea ce le oferi. Facebook este la îndemâna oricui, iar instrumentele de promovare pe care acesta le pune la dispoziție merită exploatate la maxim. Printre acestea se numără și grupurile pe care le poți crea chiar cu pagina afacerii tale.
De ce să folosești Facebook Groups pentru a-ți promova afacerea
1. Creezi o comunitate. Oamenii au nevoie de sentimentul de apartenență. Atunci când creezi un grup pe Facebook legat de domeniul tău de activitate și de produsele sau serviciile tale oamenii se vor simți parte dintr-un întreg măreț. Sigur, este necesar să ai un scop bine definit pentru acest grup, scop aliniat cu brandul tău.
2. Exclusivitate. Pe lângă nevoia de a aparține unei comunități, oamenii sunt interesați de încă un lucru: să le fie vorbit pe limba lor și să fie tratați uman. Desigur, le poți răspunde fiecăruia în parte atunci când îți lasă un comentariu, poți fi prompt în mesaje, dar nimic nu se compară cu un grup exclusivist în care le poți oferi acces la materiale scrise doar pentru ei, poate freebies sau alte tipuri de conținut. Îi poți introduce mai mult în afacerea ta și poți chiar oferi beneficii doar pentru cei care sunt în grup, precum reduceri, sfaturi, promoții sau concursuri. Funcția de a crea grupuri private și secrete îi va asigura că sunt singurii care beneficiază de această exclusivitate, iar tu le arăți astfel cât de mult îți prețuiești audiența.
3. Conectare. Grupurile de pe Facebook pot fi publice, private sau secrete. Astfel, cei cu adevărat interesați de produsul tău vor intra în ele, iar tu le poți oferi atenție legat de durerea lor, comunicând mai cald, mai deschis și mai personal decât ai face-o pe pagina afacerii. Le poți chiar cere sfaturi sau opinii despre serviciile sau produsele tale, prin sondaje și poți primi feedback atât tu. cât și ei. Atunci când te conectezi cu audiența la acest nivel, membrii grupului te vor aprecia și îți cresc șansele de a atrage noi clienți și de a crea un soi de admirație pentru brandul tău.
Tu ai un grup pe facebook? Sau cochetezi cu a-ți face unul?
Dacă da, scrie-mi în comentatii.
Lasă-mi chiar un link, pentru a ajuta oamenii care rezonează cu subiectul grupului tău să dea join.